دانلود مقاله ترجمه شده عملکرد مشتری، رضایت مندی مشتری و وفاداری مشتری: شواهدی از سازمان های غیر انتفاعی بلژیک


چطور این مقاله حسابداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000460 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله حسابداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,210,000 ریال
شناسه محصول :
2000460
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
79 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

عملکرد مشتری، رضایت مندی مشتری و وفاداری مشتری: شواهدی از سازمان های غیر انتفاعی بلژیک

عنوان انگليسي

Auditor Performance, Client Satisfaction and Client Loyalty: Evidence from Belgian Non-Profits

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Auditing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده حسابداری شامل 19 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 38 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

براساس یک مطالعه ی در مقیاس وسیع، ما آگاهی یافتن از عملکرد حسابرس را در یک نمونه از سازمان های غیر انتفاعی بررسی کرده ایم. علاوه بر این، ما رابطه ی بین (i) درک عملکرد حسابرس و رضایت مندی مشتری از حسابرس و (ii) رضایت مندی مشتری با وفاداری مشتری به حسابرس را بررسی کردیم. علاوه بر این، ما توانایی دو مقیاس عملکردی (به عبارت دیگر، یکی مربوط به کبفیت خدمات و دیگری مربوط به حسابرسی) را در بررسی تشریح رضایت مندی مشتری از هم تفکبک کردیم. نتایج بیانگر افزایش رضایت مندی و وفاداری مشتری به حسابرس است. علاوه بر این، یافته های ما نشان دادند که هدایت کنندگان رضایت مندی مشتری (و وفاداری) بیشتر رفتاری هستند تا اقتصادی. در کل نتایج ما نشان دادند که مقیاس برآورد روش های مربوط به حسابرسی درتشریح رضایت مندی کلی مشتری از حسابرس عملکرد بهتری دارد.

مقدمه

این مسئله به خوبی پذیرفته شده است که کیفیت خدمات رسانی در موفقیت های یک شرکت نقش مهمی بازی می کند (Rust & Oliver, 1994; Morrison Coulthard, 2004; Ismail., 2006). Ceteris paribus، نشان داد که کیفیت خدمات رسانی نقش  مثبت تری نسبت به سود دهی انها، سهم بازار و برگشت سرمایه ها دارد (Berry, Bennett & Brown, 1998; Lewis, 1994; Gundersen, Heide & Olsson, 1996). به دلیل اهمیت آن، نوشته های آکادمیک توجه زیادی به کیفیت انواع مختلف خدمات نشان داده است. به دلیل مجموعه ی بزرگی از رسوایی های مربوط به حسابداری و نقص های مربوطه، کیفیت خدمات حسابرسی خارجی بسیار چالش برانگیز و بحث انگیز است (Warming – Rasmussen & Jensen, 1998). کیفیت حسابرسی در نوشته های آکادمیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

همان طوری که به وسیله ی Duff (2004) بحث شد، محققان مسئله ی کیفیت حسابرسی را با استفاده از سه رویکرد مورد بررسی قرار دادند: (i) تفاوت های قیمت گذاری (Simunic, 1980; Ireland & Lennox, 2002; Cameran, 2005)، (II) برآورد های جایگزین کیفیت حسابرسی (Palmrose, 1988; DeFond & Jiambalvo, 1991; Backer., 1998; Francis, Maydew & Sparks, 1999) و (iii) از دیدگاه چشم انداز رفتاری. برخلاف مطالعات پیشین، ما مسئله ی کیفیت حسابرسی را از چشم انداز رفتاری و سنجش آکاهی یافتن از عملکرد حسابرسی را بررسی کردیم. در حالی که این رویکرد در نوشته های حسابرسی چندان رایج نیست، ما آن را از بخش بزرگی از روش های آکادمیک در زمینه ی کیفیت خدمات رسانی وام گرفتیم.

یک مشخصه ی مهم از حسابرسی های مالی این است که آنها در یک گروه ناهمگن از ذی حسابان هدف گذاری شده است (Warming-Rasmussen & Jensen, 1998)، این مسئله ی اندازه گیری کیفیت حسابرسی را تکمیل می کند. برای مثال مشاهده ی ضرایب درآمدی برای شرکت های حسابرسی Big4 در مقایسه با مشتریان شرکت های غیر از Big4 به طور معنی داری بزرگتر است (Teoh & Wong, 1993) که این بینش ما را نسبت به آگاهی یافتن از کیفیت حسابرسی به وسیله ی سرمایه گذاران بیشتر می کند. با این وجود، آن به ما اطلاعات اندکی در مورد آگاهی یافتن از کیفیت خدمات به وسیله ی مشتریان حسابرسی ارائه می دهد. همان طوری که به وسیله ی Parasuraman, Zeithaml, Berry (1985) بحث شده است، خریدار باید بر روی پروسه ی تغییر خدمات رسانی نسبت به خروجی خدمات تمرکز بیشتری کند. در حالی که مطالعات پیشین بیشتر بر روی خروجی پروسه های حسابرسی تمرکز کرده اند، از دیدگاه ذی حسابان خارجی واضح است که مسئله ی آگاهی یافتن از کیفیت حسابرسی به وسیله ی مشتری بسیار به آن وابسته است...

حسابرسی خارجی کیفیت حسابرسی عملکرد حسابرس حسابرسان Big4 رضایت مندی مشتری وفاداری مشتری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct

Based on a large-scale survey, we explore auditor performance perceptions among a sample of Belgian non-profits. In addition, we examine the relationship between (i) perceived auditor performance and client satisfaction with the auditor; and (ii) client satisfaction with and client loyalty towards the auditor. Moreover, we contrast the ability of two alternative performance scales (i.e., one borrowed from the service quality literature and the other derived from the auditing literature) in explaining overall client satisfaction with the auditor. Overall results are indicative of a high degree of satisfaction with and loyalty towards the auditor. In addition, our findings suggest that the drivers of client satisfaction (and loyalty) are behavioral, rather than economic in nature. Our results indicate that the measurement scale derived from the auditing literature is slightly better in explaining overall satisfaction with the auditor

 
Keywords: External audit audit quality auditor performance Big4 auditors client satisfaction
این برای گرایش های: حسابداری، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله حسابداری با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > حسابداری > مقاله های حسابداری و ترجمه فارسی آنها > عملکرد مشتری، رضایت مندی مشتری و وفاداری مشتری: شواهدی از سازمان های غیر انتفاعی بلژیک
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید