دانلود مقاله ترجمه شده استراتژی های برنامه نویسی واحد های پردازش گرافیکی و روندها در محاسبات GPU


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000432 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2000432
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
421 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

استراتژی های برنامه نویسی واحد های پردازش گرافیکی و روندها در محاسبات GPU

عنوان انگليسي

Graphics processing unit (GPU) programming strategies and trends in GPU computing

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Parallel and Distributed Computing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 25 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

در طول دهه های اخیر علاقمندی های فراوانی در زمینه ی استفاده از واحد های پردازش گرافیکی برای کاربری های غیر گرافیکی بوجود آمده است . بر اساس شواهدی از مقاله های علمی سال 2000 ، در حال حاضر استفاده از GPU ها به نقطه اي از بلوغ رسيده است كه کاربرد های صنعتي بیشماری وجود دارد. به همراه گسترش استفاده از GPU ها، ما شاهد توسعه ی شگرفی در زبان و ابزار برنامه نویسی شده ایم و شروع به کار برنامه نویسی GPU هرگز ساده تر از اين نبوده است. هرچند شروع به کار با برنامه نویسی GPU می تواند ساده باشد ، اما قابلیت استفاده ی همه جانبه سخت افزار GPU یک هنر محسوب می شود که سال ها و ماه ها طول می کشد تا به حد اعلای خود برسد. هدف از این مقاله ساده سازی فرایند است ، با نگرشی بر استراتژی های برنامه نویسی GPU  های موجود،توسعه مبتني بر پروفايل(پروفايل گرا) و چشم اندازی بر روند های آینده.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-معماريGPU (واحد پردازش گرافيكي)Fermi

3-استراتژی های برنامه نويسي GPU (واحد پردازش گرافیکی)

4-رویکردها در محاسباتGPU

5-خلاصه

6-مراجع

واحد های پردازش گرافیکی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 
Abstract

Over the last decade, there has been a growing interest in the use of graphics processing units (GPUs) for non-graphics applications. From early academic proof-of-concept papers around the year 2000, the use of GPUs has now matured to a point where there are countless industrial applications. Together with the expanding use of GPUs, we have also seen a tremendous development in the programming languages and tools, and getting started programming GPUs has never been easier. However, whilst getting started with GPU programming can be simple, being able to fully utilize GPU hardware is an art that can take months or years to master. The aim of this article is to simplify this process, by giving an overview of current GPU programming strategies, profile-driven development, and an outlook to future trends

Contents

1. Introduction

2. Fermi GPU architecture

3. GPU programming strategies

4. Trends in GPU computing

5. Summary

6. References

Keywords: GPU computing Heterogeneous computing
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > استراتژی های برنامه نویسی واحد های پردازش گرافیکی و روندها در محاسبات GPU
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید