دانلود مقاله ترجمه شده پشتیبانی سیستم عامل، از سیستم های چند رسانه ای


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000427 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,490,000 ریال
شناسه محصول :
2000427
سال انتشار:
2000
حجم فایل انگلیسی :
306 Kb
حجم فایل فارسی :
214 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

پشتیبانی سیستم عامل، از سیستم های چند رسانه ای

عنوان انگليسي

Operating system support for multimedia systems

نویسنده/ناشر/نام مجله

Computer Communications

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 23 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 57 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

برنامه های چند رسانه ای توزیعی، بخش مهمی از برنامه ی کاربردی ترکیبی در آینده را تشکیل داده، و نیازمند پشتیبانی توسط سیستم عامل مناسبی میباشد. نه راه حل های بلادرنگ سخت، و نه راه حل های بهترین مساعی، به صورت مستقیم،برای چنین پشتیبانی ای مساعد می­باشند. یکی از دلایل آن، نیاز به همزیستی تکنیک بلادرنگ و تکنیک بهترین مساعی در سیستم های آینده می­باشد. دلیل دیگر آن این است که، نیازمندی های  برنامه های  چند رسانه ای، از قبیل نرخ ارسال بیت ها برای داده های ویدیویی کد شده متغیر، و همچنین قابلیت محاوره با کاربر، به آسانی قابل پیش بینی نیست. در این مقاله، ما به بررسی و مطالعه ی پیشرفت های  جدید صورت گرفته در پشتیبانی سیستم عامل از سیستم های چند رسانه ای (توزیعی) می­پردازیم؛

 بررسی های ما عبارتند از:

1.     توسعه ی مکانیسمی جدید برای زمانبندی دیسک و پردازنده، که تکنیک های بلادرنگ و بهترین مساعی را ترکیب، و راه حلی ادغام شده  ارائه می­دهد؛

2.     فراهم کردن مکانیسمی به منظور تعدیل منابع سیستم به صورت پویا، برای نیازهای جاری؛

3.     فراهم کردن انتزاع سیستمی جدید برای مالکیت منابع، به منظور مصرف صحیح تر منابع؛

4.     توسعه ی ساختارهای سیستم فایل جدید؛

5.     معرفی مکانیسم مدیریت حافظه که دانش مربوط به رفتار برنامه را به کار می­گیرد؛

6.      کاهش گلوگاه های مربوط به کارائی های اصلی، مانند عملیات کپی در زیر سیستم های ورودی خروجی(I/O)، و؛

7.     کنترل منابع در سطح کاربر، شامل ارتباطات و محاوره ها.

 فهرست مطالب

1-مقدمه

2-معماری های سیستم عامل

3-نیازمندی های  برنامه ی چندرسانه ای

1-3-مثال: آموزش محاوره ای از راه دور

2-3-درخواست ها ی عمومی

4-مدیریت منبع و کیفیت سرویس

1-4-انطباق

2-4-انتزاعات جدید برای اصل منبع

5-زمانبندی پردازنده.

1-5-دسته بندی مکانیسم های زمانبندی

2-5-زمانبند Rialto

3-5-SMART

6-مدیریت دیسک

1-6-مدیریت فایل

2-6-مکان داده ها

3-6-زمانبندی دیسک

7-مدیریت حافظه

1-7-تخصیص حافظه

2-7-تعویض داده ها

3-7-پیش واکشی

4-7-سیستم حافظه ی مجازی UVM

8-مدیریت سایر منابع

1-8-زمانبندی باس(گذرگاه)

2-8-مدریت حافظه ی پنهان(کش)

3-8-بهبود سرعت دستیابی به حافظه

9-تنظیم ورودی/خروجی

1-9-عملیات کپی حافظه به پردازنده.

2-9-عملیات کپی از حافظه به دستگاههای ورودی/خروجی

3-9-عملیات کپی حافظه به حافظ

4-9-سیستم I/O-Lite

5-9-mbuf چندرسانه

10-نتایج

پشتیبانی سیستم عامل سیستم های چند رسانه ای :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Distributed multimedia applications will be an important part of tomorrow’s application mix and require appropriate operating system (OS) support. Neither hard real-time solutions nor best-effort solutions are directly well suited for this support. One reason is the co-existence of real-time and best effort requirements in future systems. Another reason is that the requirements of multimedia applications are not easily predictable, like variable bit rate coded video data and user interactivity. In this article, we present a survey of new developments in OS support for (distributed) multimedia systems, which include: (1) development of new CPU and disk scheduling mechanisms that combine real-time and best effort in integrated solutions; (2) provision of mechanisms to dynamically adapt resource reservations to current needs; (3) establishment of new system abstractions for resource ownership to account more accurate resource consumption; (4) development of new file system structures; (5) introduction of memory management mechanisms that utilize knowledge about application behavior; (6) reduction of major performance bottlenecks, like copy operations in I/O subsystems; and (7) user-level control of resources including communication


Contents

1. Introduction

2. Operating system architectures

3. Multimedia application requirements

3.1. Example: interactive distance learning

3.2. Requirements in general

4. Resource management and QoS

4.1. Adaptation

4.2. New abstractions for resource principals

5. CPU scheduling

5.1. Classification of scheduling mechanisms

5.2. Rialto scheduler

5.3. SMART

6. Disk management

6.1. File management

6.2. Data placement

6.3. Disk scheduling

7. Memory management

7.1. Memory allocation

7.2. Data replacement

7.3. Prefetching

7.4. UVM virtual memory system

8. Management of other resources

8.1. Bus scheduling

8.2. Cache management

8.3. Speed improvements in memory accesses

9. I/O tuning

9.1. Memory–CPU copy operations

9.2. Memory–I/O device copy operations

9.3. Memory–memory copy operations

9.4. IO-Lite

9.5. Multimedia mbuf

10. Conclusions


Keywords: Operating systems; Multimedia Quality of service Real-time
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید