دانلود مقاله ترجمه شده کاهش ترافیک از طریق VANET ها


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000388 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2000388
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
383 Kb
حجم فایل فارسی :
943 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

کاهش ترافیک از طریق VANET ها

عنوان انگليسي

Reducing Traffic Jams via VANETs

نویسنده/ناشر/نام مجله

IEEE TRANSACTIONS ON VEHICULAR TECHNOLOGY

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 26 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

 یک انتقال از جریان آزاد به ترافیک انباشته شده در بزرگراه اغلب خود به خود سرچشمه می گیرد، با وجود این واقعیت که جاده می تواند یک تقاضای ترافیک بالاتر را تأمین می کند. دلایل چنین تفکیکی ناشی از رانندگان انسانی در ترافیک متراکم می باشد. ما یک استراتژی را برای کاهش تراکم ترافیک با کمک ارتباطات وسیله ی نقلیه به وسیله ی نقلیه ارائه می دهیم. به صورت دوره ای چراغ های دیدبانی برای تجزیه و تحلیل جریان ترافیک و برای هشدار دادن رانندگان دیگر از تفکیک ترافیک ممکن استفاده می شوند. رانندگانی که چنین هشداری را دریافت می کنند، به پردازنده شان برای حفظ یک شکاف بزرگتر می گویند. با انجام این کار، آنها به احتمال کمتر منبع آشفتگی ها می باشند، که می تواند یک شکست ترافیک را باعث شوند. ما استراتژی پیشنهاد شده را با استفاده از شبیه ساز های کامپیوتری تجزیه و تحلیل می کنیم و شکاف وسایل نقلیه ی ارتباطی ای که تا یک تأثیر مفید بر جریان ترافیک مشهود شود، ضروری است را وارسی می کنیم. ما نشان می دهیم که سرعت نفوذ 10% و کمتر می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی جریان ترافیک و زمان های مسافرت داشته باشد.

1-مقدمه

ازدحام ترافیک رنجشی است که  با بیشتر رانندگان آشنا است؛ این مورد هزینه ی زمان، سوخت، و ،  در نتیجه، پول را در بر دارد. در سال 2010، به عنوان مثال، متوسط رفت و آمد خودکار ایالت متحده ، 34 ساعت بیشتر در ماشینش می گذراند و 14 گالن از سوخت به سادگی به عنوان نتیجه ی ازدحام به هدر می دهد [1]. در مقایسه با 1982 (14 ساعت و 6 گالون) نشان می دهد که حجم ترافیک در حال رشد، یک مشکل روز افزون را برای سیستم های حمل ونقل ما قرار داده است.

به سادگی گسترش شبکه ی جاده ای برای مبارزه با تراکم به دلیل محدودیت های مکانی، مالی و زیست محیطی مناسب نیست. پیشرفت های اخیر در زمینه ی فن آوری اطلاعات و ارتباطات، با این حال، وعده ی ایجاد سیستم های حمل و نقل امروزی نه تنها کارآمد تر بلکه امن تر، قابل اطمینان تر و راحت تر است. شبکه های ad hoc مرتبط با وسایل نقلیه (VANEtها) به عنوان یک بخش مرکزی از این سیستم ها حمل و نقل هوشمند (ITSها) در نظر گرفته شده اند. VANETها همه ی عمل کننده ها را در ترافیک (برای مثال، وسایل نقلیه، چراغ های راهنمایی و یا واحد های کنار جاده) به منظور تعویض اطلاعات و هماهنگ کردن رفتارشان، فعّال می سازد. همان طور که هیچ زیرساختار اساسی ضروری نیست و مبادله ی پیام با زمان های تأخیر کم انجام می شود، ما VANET ها را به عنوان یک ابزار عالی برای کاهش ازدحام در زمینه ی ITS ها در نظر می گیریم...

شبیه سازی واژه کامپیوتر سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS) کنترل ترافیک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

A transition from free flow to congested traffic on highways often spontaneously originates, despite the fact that the road could satisfy a higher traffic demand. The reasons for such a traffic breakdown are perturbations caused by human drivers in dense traffic. We present a strategy to reduce traffic congestion with the help of vehicle-to-vehicle communication. Periodically emitted beacons are used to analyze traffic flow and to warn other drivers of a possible traffic breakdown. Drivers who receive such a warning are told to keep a larger gap to their predecessor. By doing so, they are less likely to be the source of perturbations, which can cause a traffic breakdown. We analyze the proposed strategy via computer simulations and investigate which fraction of communicating vehicles is necessary until a beneficial influence on traffic flow is observable. We show that penetration rates of 10% and less can have significant influence on traffic flow and travel times. In addition to applying a realistic mobility model, we further increase the degree of realism by the use of empirical traffic data from loop detectors on a German Autobahn

 
Keywords: Computer simulation intelligent transportation systems (ITS) traffic control
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید