دانلود مقاله ترجمه شده بهبود ایمنی سازه ها از طریق ارتباط کلامی رهبر محور


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000224 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2000224
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
531 Kb
حجم فایل فارسی :
480 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بهبود ایمنی سازه ها از طریق ارتباط کلامی رهبر محور

عنوان انگليسي

Improving construction site safety through leader-based verbal safety communication

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Safety Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 28 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی



چکیده

پیش زمینه: صنعت ساخت یکی از صنایع مستعد آسیب است که در آن تولید معمولابیش از ایمنی درسایت در ارتباطات روزانه اولویت دارد. کارگران فرهنگ رسمی وشفاهی از ریسک دارند، طوری که ایمنی به ندرت آشکارا در آن بیان شده است. این مقاله اثر افزایش ارتباط کلامی مبتنی بر رهبر در سایت را روی سطح ایمنی و وضعیت ایمنی در سایت های ساخت وساز تست می کند. روش: یک اقدام مداخله ای کنترلی با پنج گروه کار ساخت و ساز انجام شده است. سرکارگران در دو گروه مداخله ای هدایت شده اند وبازخورد دو هفته ای ارتباطات شفاهی روزانه آنها با کارگرانشان در مورد ایمنی بررسی شده است. تبادلات ایمنی کلامی سرکارگران-کارگران(روش نمونه گیری تجربی، N=1693مصاحبه)، سطح ایمنی ساخت و سازسایت(درست در مقابل نادرست، N=22،077مشاهدات تکیو وضعیت ایمنی(هفت بعدی، N= 105پرسشنامه) در یکدوره بیش از 42 هفته اندازهگیری شده است. نتایج: اندازه گیری های مبنا در 2 گروه مداخله و سه گروه کنترل نشان می دهد که سرکارگران با کارگرانشان چندین بار در روزصحبت میکنند. کارگران، ایمنی را به عنوان بخشی از ارتباط کلامی خود با سرکارگران در تنها 6-16درصد از مبادلات و سطح ایمنی درسایت از70-87٪ (مشاهدات صحیح) درک می کنند. اندازه گیری ها در دو گروه مداخله از مبنا به پیگیری نشان میدهد که ارتباط ایمنی میان سرگارگران و کارگران به طور قابل توجهی در یکی از گروه ها (ضریب 7.1 افزایش) افزایش دارد و زمانی که دو گروه ترکیب شوند افزایش کوچکتری(ضریب4.6)دارد. افزایش چشمگیر در سطح ایمنی هم در گروه های مداخله (به ترتیب 7% و 12%) دیده شده است ، به ویژه در رابطه با روشهای دسترسی و نرده کشیدن و پوشش دادن (به ترتیب 39% تا 84% افزایش). افزایش شرایط اقلیمی ایمنی تنها در یکی از گروه های مداخله نسبت به اخطار آنها به به ایمنی مشاهد شد. تغییر روند مهمی در یه گروه کنترلی در هیچ کدام از سه اندازه گیری، دیده نشد. نتایج: آماده سازی سرکارگرهای کارگاه های ساختمانی برای در بر گرفتن تبادلات ایمنی روزانه آنها با کارگرانشان دارای یک اثر بسیار مثبت و پایدار روی سطح ایمنی داشته است، که یک تخمین تقریبی برای حادثه های مربوط به کار است. توصیه شده است که بررسی های آیند شامل آماده سازی و بازخورد همه سطوح سازمانی و برای همه تیم های درگیر در فرآیند ساخت و ساز باشد. آیین نامه های خدمات ساختمانی می توانند به مسئله آماده سازی مشتری برای انتصاب هماهنگ کننده های ایمنی یا یک مدیر/سرپرست اختصاص داده شوند، و بررسی ها باید اثرات طول جغرافیایی آماده سازی را با دنبال کردن سرکارگرها و کارگرانشان از جایی به جای دیگر اندازه بگیرند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

1-1-بازخورد مثبت وفعال

2-1-صنعت ساخت وساز

2-مواد و روش ها

1-2-طرح مطالعه

2-2-سایت های ساخت و ساز

3-2-اندازه گیری ها

4-2-تحلیل آماری

5-2-مطالعات آزمایشی

3-نتایج

4-بحث

5-محدودیت ها و جهت گیری ها برای تحقیقات آینده

6-نتایج و اثرات بر صنعت

ایمنی درسایت بهبود ایمنی سازه ها :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Background: The construction industry is one of the most injury-prone industries, in which production is usually prioritized over safety in daily on-site communication. Workers have an informal and oral culture of risk, in which safety is rarely openly expressed. This paper tests the effect of increasing leader-based on-site verbal safety communication on the level of safety and safety climate at construction sites

Method: A prepost intervention-control design with five construction work gangs is carried out. Foremen in two intervention groups are coached and given bi-weekly feedback about their daily verbal safety communications with their workers. Foremen-worker verbal safety exchanges (experience sampling method, n=1,693 interviews), construction site safety level (correct vs. incorrect, n=22,077 single observations), and safety climate (seven dimensions, n=105 questionnaires) are measured over a period of up to 42 weeks

Results: Baseline measurements in the two intervention and three control groups reveal that foremen speak with their workers several times a day.Workers perceive safety as part of their verbal communicationwith their foremen in only 6-16% of exchanges, and the levels of safety at the sites range from 70-87% (correct observations). Measurements from baseline to follow-up in the two intervention groups reveal that safety communication between foremen and workers increases significantly in one of the groups (factor 7.1 increase), and a significant yet smaller increase is foundwhen the two intervention groups are combined (factor 4.6). Significant increases in the level of safety are seen in both intervention groups (7% and 12% increases, respectively), particularly in regards to 'access ways' and 'railings and coverings' (39% and 84% increases, respectively). Increases in safety climate are seen in only one of the intervention groups with respect to their 'attention to safety.' No significant trend changes are seen in the three control groups on any of the three measures
Conclusions: Coaching construction site foremen to include safety in their daily verbal exchanges with workers has a significantly positive and lasting effect on the level of safety, which is a proximal estimate for work-related accidents. It is recommended that future studies include coaching and feedback at all organizational levels and for all involved parties in the construction process. Building client regulations could assign the task of coaching to the client appointed safety coordinators or a manager/supervisor, and studies should measure longitudinal effects of coaching by following foremen and their work gangs from site to site


Contents

1. Introduction

1.1. Positive and proactive feedback

1.2. Construction industry

2. Materials and Methods

2.1. Study design

2.2. Construction sites

2.3. Measures

2.4. Statistical analyses

2.5. Pilot studies

3. Results

4. Discussion

5. Limitations and directions for future research

6. Conclusions and impact on industry


 
Keywords: leader-based intervention leader-based intervention
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید