چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000200 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
150 Kb
حجم فایل فارسی :
72 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
بررسی جبران سازی توان راکتیو در طراحی خطوط ریلی سریع السیر
عنوان انگليسي
Study of Reactive Power Compensation for High Speed Railway Design
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
ویژگی سیستم توزیع و ذخیرهی قدرت خطوط ریلی سریع السیر معرفی شده است. در مقایسه با روش مرسوم جبران قدرت واکنش پذیری، یک طرح عملی و قابل تنظیم ارائه میگردد. ما به منظور تنظیم قدرت واکنش پذیری خطوط ریلی سریع السیر، به ترتیب قدرت واکنش پذیری پست فیدر وتوان خط را جبران میکنیم. طرح جبران سازی توان از طریق خط، اساساً وابسته به قرار دادن راکتورهای قابل تنظیم به جای راکتورهای ثابت است که به عنوان واسطه متمرکز شده و باعث افزایش توان در خط انتهای پست فیدر میشوند.
فهرست مطالب
1-مقدمه
2-خواص سیستم قدرت خطوط ریلی
3-طرح جبران سازی توان راکتیو
1-3-بدون عملیات ابزارهای جبران سازی
2-3-روش جبران سازی توان خط
3-3-طرح جبران سازی برای پست فیدر
4-3-بدست آوردن توان از طریق ترانسفورماتور اصلی 10/110 کیلو ولت
5-3-جبران سازی برای بخشها و طولهای مختلف خطوط
4-تایید صحت روش
1-4-حالت دست به دست
2-4-آزمون میدان
5-بحث و نتیجه گیری
6-فهرست منابع
جبران قدرت واکنش پذیری خطوط ریلی سریع السیر توان از طریق خط اقتصادی قابل تنظیم
:کلمات کلیدی
سایر منابع مهندسی برق-مهندسی برق قدرت در زمینه توان راکتیو