دانلود تحقیق مدیریت با عنوان توسعه مهارت مدیران (فایل powerpoint)
عنوان فارسي
:
تحقیق مدیریت با عنوان توسعه مهارت مدیران (فایل powerpoint)
چکیده
وقتی از افراد می خواهیم که ویژگی مدیران بزرگ را توصیف کنند، آنها بیشتر از ویژگی های فردی یاد می کنند تا ویژگی سازمانی مدیران. به طور ساده میتوانیم بگوییم، که افرادی می توانند دیگران را به طور موثر مدیریت کنند افرادی هستند که در ابتدا بتوانند خودشان را اداره کنند. می توانید این تحقیق رشته مدیریت را به صورت پاورپوینت در 56 اسلاید دانلود نمایید.
اثر بخشی فردی
میتوانیم بگوییم اثربخشی فردی پایه و اساس مدیریت موفق است. یادگیری قوی ترین و مفید ترین چهارچوب برای اندیشیدن درباره ی بهبود فردی و مهارت های مدیریتی ریشه در کار « آلبرت باندورا» و نظریه یادگیری اجتماعی او دارد. باندورا، بیان می کند که یادگیری هر رفتار حاصل 3 عامل مهم، فردمحیط رفتار است که این 3 عامل روی هم تاثیرگذارند. نظریه یادگیری اجتماعی باندورا، تاثیرگذارترین نظریه یادگیری و رشد بوده است.
مفاهیم اولیه یادگیری اجتماعی
یادگیری مشاهده ای: مردم می توانند از طریق مشاهده یاد بگیرند. باندورا، 3 مدل پایه از یادگیری مشاهده ای تعریف کرده است.
زنده: مستلزم به نمایش گذاشتن یک رفتا توسط فرد واقعی است.
آموزشی کلامی: این مدل مستلزم توصیف و توضیح یک رفتار است.
نمادی: مستلزم رفتار نشان داده شده ی شخصیت های واقعی یا ساختگی گر کتاب ها، فیلم ها و یا برنامه های تلویزیونی می باشد.
خود پاداش دهی و تنبیه
اگرچه مدیر اهمیت تنبیه و پاداش را در تاثیرگذاری بر رفتار کارکنان انکار نمیکند ولی وقتی راجع به خودمان فکر می کنیم به این مفهوم بسیار بی توجهی می شود. واقعیت این است که ما میتوانیم به طور عمیق اعمال خودمان را با پاداش دهی به خود در مورد رفتار مطلوب تحریک کنیم. به طور مثال موفقیت هایتان را جشن بگیرید و روی ناکامیهایتان تمرکز نکنید.
فهرست مطالب
تلقین مثبت و تمرین
خود پاداش دهی و تنبیه
قدرت حافظه و بازیابی
بازآفرینی
انگیزش
مدلی برای خود مدیریتی
بهبود اهداف تعیین شده به وسیله خود
توانایی شناختی
هوش هیجانی و عاطفی
هوش فرهنگی
ویژگی های شخصیت
مدیریت درمان
چهار اصل مدیریت زمان
چارچوب دهی چالشها و نظریه های انگیزش
نظریهی هدف گذاری
نظریهی تقویت و تغییر رفتار
Keywords:
ویژگی سازمانی مدیران انگیزش تشویق تنبیه اثر بخشی فردی مهارت اجتماعی
سایر منابع مديريت در زمینه مدیریت