دانلود پایان نامه مدیریت با عنوان شناسایی عوامل اثرگذار بر پایداری زنجیره تامین خدمات الکترونیک بانکی به کمک تکنیک تصمیم گیری های چندشاخصه (powerpoint)
عنوان فارسي
:
پایان نامه مدیریت با عنوان شناسایی عوامل اثرگذار بر پایداری زنجیره تامین خدمات الکترونیک بانکی به کمک تکنیک تصمیم گیری های چندشاخصه (powerpoint)
چکیده
اولویت بندی عوامل اثر گذار بر پایداری زنجیره تامین خدمات الکترونیک بانکی به چه صورت است؟ عوامل اثر گذار بر پایداری زنجیره تامین خدمات الکترونیک بانکی کدامند؟ می توانید این پژوهش رشته مدیریت را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.
مقدمه
امروزه یکی از شیوه های بانکداری که به شدت مورد توجه بانک ها قرار گرفته و بانک های پیشرو به سرعت در حال آماده سازی و تجهیز خود برای بهره گیری از قابلیت ها و ظرفیت های آن هستند، بانکداری شرکتی است . بانکداری شرکتی یکی از ارکان اصلی استراتژی کلان بانکداری جامع است که با تمرکز بر خلق راه حل های بانکی و مالی و در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشی شده، به نیازهای مشتریان شرکتی پاسخ می دهد.در این شیوه از بانکداری کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان شرکتی ( شرکت های کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ و کلان ) با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژی های مشتری مدارانه و فرآیندها و سیستم های منحصر به فرد ، به بهترین ، سریعترین و دقیق ترین شکل ممکن پاسخ داده شده و راه حل های متنوع و اثر بخشی برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کار مشتریان در اختیار آنها قرار می دهد تا از این طریق بانک بتواند در جایگاه یک شریک تجاری معتمد و کار آمد نقش آفرینی کند.
بیان مسئله
در صنعت خدمات مالی و بانکداری با توجه به نوع خدماتی که ارائه میگردد و با مد نظر قرار گرفتن نوع ارتباط تنگاتنگی که بین سازمان و مشتریان آن وجود دارد، اهمیت مشتری دو چندان به نظرمیرسد. زیرا مشتریان تنها منبع درآمد برای بانك می باشند و بدون آنان بانکی وجود نخواهد داشت. بنابراین از زمان تولید تا عرضه ی خدمات به مشتری، بایستی نظرات، سلایق و تمایلات آنان کاملاً مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد. افزایش رقابت، تغییر محیط های کسب وکار، جهانی سازی و پیشرفت فنآوریهای ارتباطی و اطلاعاتی از جمله تغییرات مهمی هستند که صنعت خدمات مالی و بانکداری را نیز مجبور به تغییر نموده است. تقاضا برای خدمات مالی به سرعت در حال تغییر است و رفتار مشتریان اینگونه خدمات نیز به سرعت در حال تغییر کردن است. از سویی دیگر، بخش در حال رشدی از مشتریانی که فهم تکنولوژیکی دارند بوجود آمده اند، که سیستم های توزیع خدمات مبتنی بر فن آوری اطلاعاتی را، به دریافت این خدمات از طریق کارکنان بانكها ترجیح میدهند، در نتیجه پاسخگویی به نیاز این مشتریان، با سیستمهای سنتی بانكهای کشور مقدور نیست و ایجاد زمینه و در اختیارگرفتن فنآوری مناسب را الزامی می نماید. نظام بانکي مجموعه اي از اقتصادي هستند كه مانند هر بنگاه اقتصادي ديگر درنهايت بايد سود كسب كنند تا بتوانند بقا و توسعه پيدا كنند. كسب سود درگرو جذب و نگهداري مشتري حاصل مي شود. در اي ميان لزوم استفاده از خدمات جديد و متنوع به منظور جذب، رضايت مندي و نگهداري مشتريان بيشتر مي تواند در جذب آنان و متعاقباً افزايش سرمايه گذاري مردم در سيستم بانکي مؤثر باشد.
Keywords:
تصمیم گیری های چندشاخصه زنجیره تامین خدمات الکترونیک بانکی
سایر منابع مديريت در زمینه زنجیره تامین