دانلود پاورپوینت تحقیق مدیریت با عنوان استراتژی برند
عنوان فارسي
:
پاورپوینت تحقیق مدیریت با عنوان استراتژی برند
چکیده
علامت تجاري يك نام، لغت، علامت، نشانه، طرح يا نشان تجاري مي باشد كه براي شناسايي يك محصول يا خدمات يك توليد كننده يا گروهي از توليد كنندگان بكار مي رود و براي متمايز كردن آنها از رقبايشان مي باشد . يك علامت تجاري داراي اجزاي كاربردي و احساسي مي باشد كه يك رابطه اي را بين مشتري و آن محصول يا خدمت برقرار ميكند. نام تجاري شامل شهرت محصول، وعده هاي شركت به مصرف كنندگان و ارزشهايي است كه شركت نمايندگي آن را برعهده دارد. يك نام تجاري قوي حداقل به مصرف كنندگان مي گويد كه چه انتظاري از يك محصول مي توانند داشته باشند. تشخيص اين امر مهم است كه بدانيم نامهاي تجــــاري صرفاً يك اسم خاص و بسته بندي محصول نيستند. نامهاي تجاري انحصاراً از طريق تبليغات جذاب يا استراتژي بازاريابي هوشمند توسعه نمي يابند. می توانید این تحقیق مدیریت را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.
در ادبيات كلاسيك اقتصاد، نيرويكار، سرمايه و زمين (مواد خام) سه عنصر اصلي توليد و سرچشمههاي اصلي ثروت بشمار مي آيد. در روشهاي سنتي حسابداري صنعتي نيز براي محاسبه قيمت فروش، هزينه دستمزد، مواد اوليه و سربار با يك ميزان سود معقول جمعزده ميشود. امروزه نام تجاري همانند سرمايه براي سازمان و محصولات آن ارزش ميآفريند و از اين رو ارتقاي نام تجاري در بسياري موارد به استراتژي سازمان تبديل ميشود. يكي از ابعاد جذاب مديريت نام تجاري سنجش قدرت نام تجاري از طريق قيمتگذاري مالي است. همه ساله سازمانهاي متعددي در دنيا ارزش مالي نام تجاري شركتهاي بزرگ را محاسبه ميكنند.
اشتالر 4 اصل براي برندسازي را تشريح كرد
1ـ به دنبال هويت برند باشيد، در پي تصوير برند نباشيد. اين هويت برند است كه تعريف ميكند كار شما چيست.
2ـ به برند انفرادي نينديشيد، به سبد برند بينديشيد. امروز داشتن برند انفرادي سودمند نيست، بايد سبدي از برندها داشته باشيد.
3ـ به سازماندهي برند (Brand Organization) فكر كنيد، آراستن ظاهري برند، كم منفعت است.
4ـ درپي ايجاد برنامهاي مدون براي برند باشيد، براي ساخت برند براساس تبليغات فكر نكنيد، برندسازي مستلزم تلاشي فراتر از تبليغات است.
در این تحقیق مدیریت به بررسی مواردی که در زیر عنوان شده است می پردازیم.
v برند
v اهمییت برند
v ارزش مالي نام تجاري
v استراتژي نام تجاري
v استراتژی کسب و کار
v توصیف و بیان آرم تجاری
v بازاریابی
Keywords:
برند نام تجاری بازاریابی کسب و کار
سایر منابع مديريت در زمینه برند