پروژه حل مسئله فروشنده دورگرد با استفاده از الگوریتم ژنتیک در متلب
در این بخش از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) پروژه حل مسئله فروشنده دورگرد با استفاده از الگوریتم ژنتیک در متلب را دانلود نمایید. این پروژه حل مسئله فروشنده دورگرد با استفاده از الگوریتم ژنتیک در متلب برای پروژه درس مقدمه ای بر هوش محاسباتی ارائه شده است. کدهای متلب به همراه گزارش پروژه پیوست شده است.
ﻃﺒﻖ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﺘﻦ ﺳﻮال ،ﻣﺴﺎﻟﻪ ﻓﺮوﺷﻨﺪه دوره ﮔﺮدTraveling Salesman Problem ،ﮐﻮﺗﺎﻫﺘﺮﯾﻦ ﻣﺴﯿﺮ را ﺑﺮاي ﯾﮏ ﻓﺮوﺷﻨﺪه دوره گرد ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ ﺑﻪ ﻃﻮرﯾﮑﻪ از ﯾﮏ ﺷﻬﺮ ﺷﺮوع ﺑﺸﻮد از ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺳﺎﯾﺮ ﺷﻬﺮﻫﺎ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺧﺎص ﻋﺒﻮر ﮐﻨﺪ و ﺳﺮاﻧﺠﺎم ﺑﻪ ﺷﻬﺮ ﻣﻘﺼﺪ ﺑﺮﮔﺮدد ﺑﺎ اﯾﻦ ﺷﺮط ﮐﻪ از ﻫﺮ ﮐﺪام از ﺷﻬﺮﻫﺎ ﻓﻘﻂ و ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺑﺎر ﻋﺒﻮر ﮐﻨﺪ
فهرست مطالب گزارش پروژه حل مسئله فروشنده دورگرد با استفاده از الگوریتم ژنتیک در متلب به شرح زیر است:
فصل اول
ﮐﻠﯿﺎت ﻧﺤﻮه ﻣﺪﻟﺴﺎزي ﻣﺴﺌﻠﻪ
فصل دوم
ﻧﺤﻮه ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﺴﻞ اول
فصل سوم
ﻧﺤﻮه ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﺴﯿﺮ ﻃﯽ ﺷﺪه
فصل چهارم
ﻋﻤﻠﮕﺮﻫﺎي ﺟﻬﺶ و ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده
مراجع