دانلود برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی

این تحقیق آماده مدیریت با موضوع برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی به بررسی انواع شیوه های قیمت گذاری و بازاریابی در بازار می پردازد
قیمت : 520,000 ریال
شناسه محصول : 2003082
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار:
تعداد صفحات فارسي : 22
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 283 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی

چکیده

 

برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی

تحقیق آماده مدیریت با موضوع برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی در این بخش از سایت پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) ارائه شده است. این مقاله مدیریت با موضوع برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی در قالب فایل word برای دانلود رایگان ارائه شده است. این تحقیق آماده مدیریت با موضوع برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی به بررسی انواع شیوه های قیمت گذاری و بازاریابی در بازار می پردازد.

فهرست مطالب تحقیق آماده مدیریت با موضوع برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی به شرح زیر است:

چکیده

مقدمه

تعریف قیمت‌گذاری‌      

اهداف قیمت گذاری    

عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌

مراحل قیمت‌گذاری

مرحله اول: تعیین هدف بلندمدت

مرحله دوم: تعیین میزان تقاضا 

مرحله سوم: برآورد هزینه‌ها

مرحله چهارم: تجزیه تحلیل محصولات، قیمت‌ها و هزینه‌های شرکت رقیب

مرحله پنجم: انتخاب روش قیمت گذاری

مرحله ششم: انتخاب قیمت نهایی

قیمت‌گذاری محصولات صنعتی

بازاریابی        

بازاریابی اینترنتی

برنامه قیمت‌گذاری

نتیجه‌گیری

منابع

تمامی سازمانها و شرکتها، برای کالاها و خدماتی که عرضه می‌دارند قیمتی تعیین می‌کنند. این قیمت ممکن است در قالب مفاهیم گوناگون مانند شهریه، آبونمان، حق عمل، اجاره بها و ... عنوان ‌شود. در بین اجزای آمیزه بازاریابی، قیمت تنها عاملی است که موجب ایجاد درآمد می‌شود. همچنین قیمت انعطاف‌‌پذیرترین عامل آمیزه بازاریابی شناخته می‌شود، چراکه می‌توان بسرعت آن‌را تغییر داد. اگرچه رقابت بر سر قیمت یکی از مسئله‌های عمده‌ای است که شرکتها با آن روبه‌رو می‌شوند، اما بسیاری ار شرکتها نمی‌توانند این مسئله را به شیوه‌ای عالی حل کنند. با همتراز شدن‌ کیفیت‌ کالاهای‌ شرکتهای‌ متفاوت‌ و تشدید رقابت، عنصر قیمت‌ به‌ یکی‌ از مهمترین‌ عوامل‌ موثر بر حفظ‌ و جذب‌ مشتریان‌ و وفاداری‌ و رضایت‌ آنها تبدیل‌ شده‌ است. این‌ امر امروزه‌ به ‌دلیل‌ گسترش‌ روزافزون‌ اینترنت‌ بیشتر مصداق‌ پیدا می‌کند.

لازم است که مدیران امروز مساله قیمت‌گذاری و تعیین قیمت را به‌عنوان یک مرحله استراتژیک و نه به‌عنوان یک تصمیم خودکار و سریع مدنظر داشته باشند. نداشتن یک استراتژی مناسب قیمت‌گذاری می‌تواند به فروش کمتر، از دست دادن مشتری، سهم بازار کمتر و کاهش سود منجر شود.

برای داشتن استراتژی مناسب و دستیابی به سود بیشتر نیاز به تغییر فرهنگی در سازمان است. امروزه ضرورت تعیین قیمت مناسب برای مدیران به‌عنوان برنامه استراتژیک مطرح شده است.

 

متن کامل تحقیق آماده مدیریت با موضوع برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی را از همین صفحه دانلود نمایید.

Keywords: برنامه ریزی و قیمت گذاری در بازاریابی
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: حسابداری، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]