دانلود هوش تجاری بعنوان استراتژی کلیدی برای توسعة سازمان

طی ده سال گذشته، رویکرد مدیریتی تجارت در تمام دنیا، دستخوش تغییر شده و سازمانها توانسته­ اند از طریق دانش و تبدیل داده­ها و شکل­ دهی به اطلاعات، هوش تجاری را بعنوان استراتژی کلیدی به هر سازمانی متصل کنند تا به شود رقابتی دست یابند.
قیمت : رایگان
شناسه محصول : 2002859
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 2013
تعداد صفحات فارسي : 8
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 27 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : هوش تجاری بعنوان استراتژی کلیدی برای توسعة سازمان

چکیده


چکیده

سازمان می­تواند بر اساس نیازمندیهایی که هوش تجاری ایجاب می­کند، به داد و ستد بپردازد. امروزه سازمانها با استفاده از هوش تجاری می­توانند مهارتهای مورد نیاز در سازمان را با قابلیتهای سرعت در عملکرد و انعطاف­پذیری سازمان افزایش دهند. در طی ده سال گذشته، رویکرد مدیریتی تجارت در تمام دنیا، دستخوش تغییر شده و سازمانها توانسته­ اند از طریق دانش و تبدیل داده­ها و شکل­ دهی به اطلاعات، هوش تجاری را بعنوان استراتژی کلیدی به هر سازمانی متصل کنند تا به شود رقابتی دست یابند.

1-مقـــــــدمه

در دنیای امروز که رقابت وجود دارد، سازمانها درگیر کیفیت می­باشند. کیفیت و تناسب استفاده از هوش تجاری موجب شده است تا سازمان برای باقی ماندن در عرصة رقابت، به مزایایی در تجارت نسبت به سایر رقبا دست یابد و از هر منبعی، اطلاعات جدیدب بدست آورد و بدین ترتیب شرکت می­تواند خود را با تغییرات بازار تطبیق دهد. هدف از هوش در سازمانها و شرکتها می­تواند سرمایه­گذاری کارآمد و خودکار با آگاهی از مشتریان، رقبا، محیط و فرایند­های اقتصادی باشد. پشتیبانی هوش، عملکرد سازمانها و شرکتها، از قبیل پردازش، آنالیز، داده کاوی، آنالیز تجاری، اجرای شبکه و مدیریت اطلاعات را تسهیل می­کند. شرکتهای امروزی بطور منظمی از مزایای هوش استفاده می­کنند تا تجارتشان را به سمت افزایش کارایی -در برابر رقبا- سوق دهند. تجزیه و تحلیل اطلاعات می­تواند گزارشات تجاری قدرتمندی ارائه دهند...

Keywords: هوش تجاری برای توسعه سازمان
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]