دانلود مزیت رقابتی

ارتباط بین بازارهای هدف و اهداف رقیبان، سبب ایجاد یک مزيت رقابتی می شود. یک مزيت رقابتی، دستیابی به عملکرد عالی، از طریق دستیابی به بهترین مشتری ها یا به وسیله مدیریت دستیابی به پایین ترین هزینه است.
قیمت : رایگان
شناسه محصول : 2002856
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 2010
تعداد صفحات فارسي : 40
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 108 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : مزیت رقابتی

چکیده

مزيت رقابتی

ارتباط بین بازارهای هدف و اهداف رقیبان، سبب ایجاد یک مزيت رقابتی می شود. یک مزيت رقابتی، دستیابی به عملکرد عالی، از طریق دستیابی به بهترین مشتری ها یا به وسیله مدیریت دستیابی به پایین ترین هزینه است. برای دستیابی به موفقیت های بزرگ، فعالیت های تجاری نیازمند دستیابی به یک عملکرد شفاف در رقابت با دیگران، از نظر فاکتورهایی که برای مشتریان مهم هستند، است. بیشترین روش های موفقیت آمیز، براساس ترکیبی از سه نوع فایده که در اثر رقابت حاصل می شود، ایجاد شده اند.

بهترین بودن – کیفیت بالای خدمات (e.g BMW, Singapor Airlines)

سریعترین بودن – پاسخ به نیازهای مشتری با سرعتی بیش از دیگر رقبا (مانند Zara)

نزدیکترین بودن – برقراری رابط های درازمدت با مشتری (مانند IBM)

...

Keywords: مزیت رقابتی
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]

Skip Navigation Links