چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008064 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
871 Kb
حجم فایل فارسی :
377 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
گسترش منابع دانش خارجی و نوآوری محصول: نقش واسطه ای شیوه های استراتژیک منابع انسانی
عنوان انگليسي
Breadth of external knowledge sourcing and product innovation: The moderating role of strategic human resource practices
نویسنده/ناشر/نام مجله
European Management Journal
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 33 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
تحقیقات قبلی نشان داده است که منابع دانش خارجی، توسط شیوه های استراتژیک منابع انسانی پشتیبانی می شود. با این حال، چگونگی اتخاذ مکانیسم های جدید سازمانی در محیط گروهی، ارتباط بین استراتژی های خارجی و عملکرد نوآوری را تحت تاثیر قرار می دهد و نشان دهنده ی سوال بدون جواب است. بنابراین، مقاله ی حاضر با آشکار کردن تاثیر شیوه های استراتژیک منابع انسانی، به کشف رابطه ی بین گسترش منابع دانش خارجی( به عنوان مثال، گسترش جستجوی خارجی) و نوآوری محصول می پردازد و این را توسط گروه های کاری ناهمگن ( غیر یکنواخت) و جلسات طوفان مغزی نشان می دهد. بر اساس داده هایی از بررسی نوآوری در ایتالیا، نتایج ما نشان داد که گسترش جستجوی خارجی با نوآوری محصول مرتبط است و تاثیرات منفی آن بعداً در حضور گروه های کاری ناهمگن ( غیر یکنواخت) و جلسات طوفان مغزی رخ می دهد.
نوآوری محصول نوآوری باز استراتژی های جستجوی خارجی روش های منابع انسانی
:کلمات کلیدی
Abstract
Prior research has argued that external knowledge sourcing can be supported by effective strategic human resource (HR) practices. However, whether and how the adoption of new organizational mechanisms in group settings influences the relationship between external search strategies and innovation performance represents an unanswered question. Therefore, the present paper aims to explore the relationship between the breadth of external knowledge sourcing (i.e., external search breadth) and product innovation by unveiling the moderating effects of strategic HR practices, as rep-resented by the implementation of heterogeneous work groups and brainstorming sessions. On the basis of data from the Italian Innovation Survey, our results reveal that external search breadth is curvilinearly (inverted U) related to product innovation, and its negative effects occur later in the presence of heterogeneous work groups and brainstorming sessions.
Keywords:
Product innovation Open innovation External search strategies
سایر منابع مديريت در زمینه نوآوری