چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008014 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
514 Kb
حجم فایل فارسی :
33 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
اثر اینترنت بر روی ارتباطات بازاریابی یکپارچه
عنوان انگليسي
The Internet‘s Impact on Integrated Marketing Communication
نویسنده/ناشر/نام مجله
Elsevier, Procedia Economics and Finance
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
در سال های اخیر، تغییرات مهمی روی داده که بر حیات اجتماعی و اقتصادی تاثیر گذاشته است. اینترنت هیچ مزیت استثنایی ندارد، اینترنت فرصت های زیادی مانند تعامل و سفارشی سازی را فراهم می کند و می تواند به وسیله مصرف کنندگان و سازمان ها استفاده شود. این واقعیت نباید نادیده گرفته شود که سازمان تنها منبع اطلاعاتی مصرف کنندگان نیست و اینترنت به آنها میزان زیادی اطلاعات و ارتباطات ارائه کرده و احتمال تعامل با یکدیگر را فراهم می کند. هدف اصلی این مقاله یافتن پاسخی برای این سوال است که: ما چگونه می توانیم اینترنت را در فعالیت های ارتباطی سازمان ادغام کنیم تا بتوانیم هم افزایی داشته باشیم.
1-مقدمه
مزایای ارتباطات اینترنتی
در 20 سال گذشته، بسیاری از محققان و کاربران، به اهمیت استفاده از اینترنت به عنوان ابزار بازاریابی رقابتی پی برده اند. اینترنت در سازمان های بزرگ یا سازمان های کوچکی که در سطح محلی، منطقه ای یا بین الملی در حال رقابت هستند، پلی بین سازمان و ذی نفعان آن محسوب می شود. در سال 1995 شرکت هایی مانند GE,IBM,FORD,KRAFT, و PROCTOR&GAMBLE نام های دامنه ای ثبت کرده بودند در حالی که دیگر بازاریان در انتظار دیدن مزایا و معایب استفاده از اینترنت برای نیازهای خاص خودشان بودند( هربیریج 1979). دوتا( 1999) در مطالعه خود به روش های سودجویی از اینترنت در سازمان های تجاری می پردازد. نتایج آنها نشان می دهد که بیشتر شرکت های بزرگ و شرکت های بین الملی استفاده کمی از اینترنت می کنند، و به آن تنها به عنوان رسانه ای برای نشر نگاه می کنند. شرکت های سنتی از ریسک پذیری اکراه دارند و بنابراین در مقابل انعطاف پذیری و جهش سریع سازمان ها در استفاده از اینترنت آسیب پذیری دارند...
بازاریابی یکپارچه بازاریابی
:کلمات کلیدی
Abstract
In recent years, important changes have had an impact on economic and social life. The Internet makes no exception, it provides a lot of opportunities, like interaction and customization, and it can be used by both consumers and organizations. Should not be overlooked the fact that organization is no longer the only source of information for consumers, Internet provides them an enormous potential of information and communication and the possibility of interaction with each other. The main objective of this article is to find an answer to the question: how can we integrate the Internet in organizations communication activities, so that we can obtain synergy?
Keywords:
Internet integrated marketing communication synergy
سایر منابع مديريت در زمینه اینترنت