چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008003 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
501 Kb
حجم فایل فارسی :
393 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
رهبری برای خلاقیت و مدیریت نوآوری؟ مورد "باشگاه نوآوری" در یک شرکت تولیدی
عنوان انگليسي
Leadership to Creativity and Management of Innovation? The Case of the “Innovation Club” in a Production Company
نویسنده/ناشر/نام مجله
American Journal of Industrial and Business Management
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
در عصر حاضر توسعه ها و پیشرفت های مستمر کسب و کار، هر شرکتی که خواهان موفق است باید یک فرهنگ نوآوری را ایجاد نماید تا جایگاه خود را در خط مقدم رقابت حفظ کند. با اینحال، خلاق و نوآور بودن در یک محیط تولیدی به دلیل ویژگی های سازمانی ناشی از یک ساختار سلسله مراتبی، چالش آمیز است زیرا در آن به شدت از رویه های نظاممند پیروی می شود. در این مقاله، ما مدلی را برای ایجاد یک فرهنگ پایدار خلاقیت و نوآوری در یک سازمان تولیدی ارائه می نماییم و استفاده از این مدل را در یک شرکت تولیدی پیشرو در صنعت دفاعی نشان میدهیم. این مدل مرحله "ابتکار" (راه اندازی) که کارکنان را ترغیب می نماید تا فرصت های جدید را کاوش نمایند و مرحله "حفظ" که یک ساختار پایدار را شکل می دهد را توضیح می دهد، که درون یک بنیان منسجم برای بهبود و برتری مستمر ترکیب می شوند. این مطالعه موردی شرح می دهد که این مدل چگونه در شرکت تولیدی پیاده سازی گردید و موانع اصلی را که مدیریت در فرایند پیاده سازی یک فرهنگ نوآوری با آن مواجه گردید مورد بازبینی قرار می دهد. ما اقدامات صورت گرفته جهت ایجاد یک زیرساخت قابل حمایت را به منظور ارتقاء رفتار نوآورانه توسط کارکنان و مدیران مورد بحث قرار داده و ابعاد مختلف استراتژی نوآوری را تجزیه و تحلیل می نمائیم. ما با گزارش نتایج پیاده سازی این مدل در شرکت مورد مطالعه و با ارائه پیشنهاداتی برای دیگر شرکت های تولیدی که خواهان نوآوری هستند به نتیجه گیری می پردازیم.
-1مقدمه
سازمان های صنعتی معمولاً بخشی مهم از فرایندهای کلی را در عملیات، فراوری و ساخت بکار می گیرند. آن سازمان ها با ساختار سازمانی بدون انعطاف و سلسله مراتبی در ترکیب با رویه های نظام مند شناخته می شوند تا تولید محصولات با کیفیت را تضمین نمایند. بنابراین، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی بندرت در این نوع از سازمان بکار گرفته میشوند اگرچه واضح است که اگر آنها به کار گرفته شده بودند این سازمان می توانست به یک جایگاه رقابتی بهتر در عرصه کسب و کار دست یابد. این چالش حتی زمانی روشن تر می شود که ما در حال مواجهه با سازمان های صنعتی سنتی باشیم که روش های اساسی از قبیل TQM (مدیریت کیفیت جامع)، TOC (نظریه محدودیتها)، شش سیگما یا تولید ناب را در نظر گرفته اند. هدف آن روش ها عمدتاً دستیابی به کیفیت بهتر است اما به خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی توجه ندارند…
نوآوری خلاقیت کارآفرینی رهبری
:کلمات کلیدی
Abstract
In the current era of ongoing dynamic business developments and advancements, any company that wishes to succeed needs to sustain an innovative culture in order to keep its position in the front line of competition. However, being creative and innovative in a production and manufacturing environment is challenging due to the organizational characteristics derive from a hierarchical structure in which systematic procedures are strictly followed. In this paper, we present a model for creating a sustainable culture of creativity and innovation in a manufacturing organization and we demonstrate the use of this model in a leading production company in the defense industry. The model explains the initiation phase that motivates employees to explore new opportunities and the maintenance phase that forms a sustainable infrastructure, which are integrated into a coherent foundation for continuous improvement and excellence. The case study describes how the model was implemented in the production company and reviews the major barriers the management faced in the process of implementing a culture of innovation. We discuss the actions taken to create a supportable infrastructure to promote innovative behavior by employees and managers and analyze different aspects of innovation strategy. We conclude with reporting the results of implementing this model in the case company and with recommendations for other manufacturing and production companies aspire to be innovative.
Keywords:
Innovation Creativity Entrepreneurship Leadership
سایر منابع مديريت در زمینه خلاقیت