چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008001 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
204 Kb
حجم فایل فارسی :
39 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
رویکرد استراتژیک جهت مشارکت کارمندان در رسانه های اجتماعی
عنوان انگليسي
A strategic approach to employees’ participation in social media
نویسنده/ناشر/نام مجله
Corporate Communications: An International Journal
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
هدف- هدف اصلی مقاله حاضر بررسی مزایا و معایب استفاده کارمندان از رسانه های اجتماعی در راستای شهرت و آوازه سازمان بوده و پیشنهاداتی برای یک رویکرد مدیریت استراتژیک ارائه می دهد.
طرح/روش شناسی/رویکرد- یافته های مطالعه حاضر مبتنی بر مرور جامع ادبیات بوده است که به منظور تایید هرچه بیشتر این مطالعه،به چند مثال عملی مهم نیز اشاره شده است.
یافته ها- به واسطه رسانه های اجتماعی، کارکنان سازمان ها با اعمال و گفته های آنلاین خود، به عنوان سفیران قدرتمند برند فعالیت می کنند. این امر مستلزم برخورداری از یک رویکرد مدیریتی استراتژیک جهت استفاده کارمندان از رسانه، شامل پژوهش، دسترسی به اینترنت در محیط کار، الزام و اجبار از جانب مدیران، تشکیل گروه هایی در رسانه های اجتماعی، اجرای اصول راهنمایی و سیاست ها، آموزش و تعلیم، یکپارچگی و همچنین هدفگذاری و سنجش می باشد. این هشت مرحله مهم، زمینه پیشگیری از مخاطرات و افزایش مزایای حضور کارکنان در وبسایت های اجتماعی را در اختیار متخصصین ارتباطی قرار می دهد.
اصالت/اعتبار- پروژه تحقیقاتی حاضر به سبب معایب موجود در رویکرد مدیریت استفاده کارکنان از رسانه های اجتماعی انجام شده و هشت مرحله استراتژیک مهم برای مدیریت هر چه بهتر مشارکت کارکنان در مذاکرات اجتماعی ارائه می دهد.
-1مقدمه
رسانه های اجتماعی، به عنوان یکی از پیشرفت های مهم زمان معاصر، زندگی خصوصی و حرفه ای افراد را به کلی دگرگون کرده اند. در قرن بیست و یک، رسانه های اجتماعی دیگر نه به عنوان محل عرض اندام مبتدیان، بلکه به عنوان مهمترین چالش متخصصان ارتباط مطرح شده اند.
ارتباط و اهداف
هم در ادبیات پژوهشی به اهمیت استفاده کارکنان از رسانه های اجتماعی در فرآیند مدیریت شهرت و آوازه سازمان ها به کرات اشاره شده است و هم کارورزان و اقدام پژوهان به خوبی به این نکته واقف هستند. در این راستا پیشنهادات متعددی برای نحوه مدیریت مزایا و معایب حضور کارکنان در رسانه های اجتماعی و حمایت از آوازه سازمان ها مطرح شده است، اما این پیشنهادات اکثرا متمرکز بر اقدامات تاکتیکی هستند تا مدیریت استراتژیک…
رسانه های اجتماعی مدیریت استراتژیک ارتباطات داخلی
:کلمات کلیدی
Abstract
Purpose–The purpose of this paper is to explore the risks and benefits of employees’ social media use for an organization’s reputation, and delivers suggestions for a strategic management approach.
Design/methodology/approach–The findings of this research paper are based on a comprehensive literature review and supported by a leading practice example.
Findings–Through social media, employees function as powerful brand ambassadors who shape reputation with everything they do and say online. This requires a strategic management approach to employees’ social media use, including research, internet access at the workplace, a strong commitment from the C-suite, the establishment of social media teams, the implementation of guidelines and policies, training and education, integration, as well as goal setting and measurement. These eight key steps will help communications professionals to better prevent the risks and leverage the benefits of their employees’ participation in the social web.
Originality/value–This research project is built upon significant deficits in the management approach to employees’ social media use and provides eight strategic key steps to better handle employees’ participation in social conversations.
Keywords:
Social media Strategic management Internal communications Reputation management
سایر منابع مديريت در زمینه رسانه ی اجتماعی