دانلود مقاله ترجمه شده اهمیت بازاریابی ایمیلی در بازاریابی در تجارت الکترونیک


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007498 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2007498
سال انتشار:
2017
حجم فایل انگلیسی :
299 Kb
حجم فایل فارسی :
339 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اهمیت بازاریابی ایمیلی در بازاریابی در تجارت الکترونیک

عنوان انگليسي

The importance of e-mail marketing in e-commerce

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Engineering

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

بازاریابی آنلاین یک بخش جدایی ناپذیر از تجارت الکترونیک به شکل امروزی است و دربرگیرنده بسیاری از شیوه های مختلف ارائه شرکت مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوی، رسانه اجتماعی، بازاریابی معرف و غیره است. هدف این مقاله برجسته کردن اهمیت بازاریابی ایمیلی به دلیل وجود این حقیقت است که این موضوع یکی از موثر ترین ابزار ارتباطی است. بخشی از این مقاله نیز شاخص های اساسی بازاریابی ایمیلی مانند میزان تحویل ایمیل،  میزان باز کرن ایمیل و میزان کلیک بر روی آن را مورد بررسی قرار می دهد. در پایان مقاله نیز پیشنهاداتی در زمینه موفقیت بازاریابی ایمیلی ارائه خواهد شد. تکنولوزی ردیابی چشمی به منظور تجزیه و تحلیل نگاه کاربران اینترنت دَر موَرد صندوق پستی مورد استفاده قرار می گیرد.

1-مقدمه

اینترنت می تواند به عنوان یک شبکه جهانی مطرح است که شما می توانید از طریق کامپیوتر ها، موبایل، PDA و تلویزیون های دیجیتال به آن دسترسی داشته باشید. تعدادی از کاربران اینترنت همچنان به دنبال رشد و برقراری ارتباط از طریق اینترنت هستند و این به یک برنامه روتین برای آنها تبدیل شده است. استفاده از اینترنت برای شرکت ها برای ارائه محصولات شان و همچنین برند سازی به صورت همه جانبه و اجتناب ناپذیر درآمده است. با بازاریابی الکترونیک ( ایمیل مارکتینگ) اشاره به استفاده از رسانه های دیجیتال مانند وب، ایمیل، رسانه های وایرلس است اما شامل مدیریت الکترونیکی  مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان مثال مدیریت داده های دیجیتال مشتری. بازاریابی ایمیلی، به عنوان بخشی از بازاریابی، به منظور افزایش ترافیک سایت و پشتیبانی فروش مورد استفاده قرار می گیرد. این می تواند به عنوان ارسال هدفمند یک پیام تجاری و یا غیر تجاری با جزئیات دقیق بر مبنای لیست کاملی از دریافت کنندگان آدرس های ایمیل مورد استفاده قرار گیرد. خبرنامه به عنوان ابزار بازاریابی ایمیلی می تواند به صورت خبرنامه الکترونیک نیز شناخته شود. این ایمیل ها معمولا با فرمت HTML هستند که به طور مرتب به مشتریان ثبت نام شده ارسال می شوند. خبرنامه ها در حال حاضر ابزار بازاریابی مدرن، ارزان و محبوب هستند...

بازاریابی ایمیلی تجارت الکترونیک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Online marketing is an integral part of e-commerce nowadays and includes many different ways of company's presentation, such as e-mail marketing, content marketing, social media, affiliate marketing and so on. The aim of the article is to highlight the importance of e-mail marketing due to the fact, it is considered as one of the most effective communication tools. The part of the article are also fundamental metrics used in e-mail marketing such as delivery rate, open rate and click through rate. In the end of the article are recommendations and suggestions for creating of successful e-mail. The eyetracking technology was also used to analyze the gaze of Internet users at mailbox

Keywords: E-mail marketing e-commerce newsletter eyetracking
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > اهمیت بازاریابی ایمیلی در بازاریابی در تجارت الکترونیک
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید