دانلود مقاله ترجمه شده بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007218 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2007218
سال انتشار:
2007
حجم فایل انگلیسی :
71 Kb
حجم فایل فارسی :
56 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری

عنوان انگليسي

Relationship marketing and customer loyalty

نویسنده/ناشر/نام مجله

Marketing Intelligence & Planning

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف- بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتری.

طرح/ روش/ رویکرد- پرسشنامه به دست آمده از مطالعات قبلی و ادبیات مربوطه، توسط 220 نفر از مشتریان بانک در مالزی تکمیل گردید. تجزیه و تحلیل رگرسیون چند گانه ، تاثیرآن بر وفاداری مشتری از 4 ساختار کلیدی ( اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تضاد) بازاریابی رابطه ای را مورد ارزیابی قرار می دهد.

یافته ها- 4 متغیر، تاثیر قابل توجهی داشتند و  نسبت خوب واریانس در وفاداری مشتری پیش بینی می شود.علاوه بر آن، آنها به طور قابل توجهی به یکدیگر وابسته اند.

محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- بررسی رابطه در این مطالعه، سزاوار تحقیقات بیشتر است. از آنجا که داده های تجزیه و تحلیل شده ، از بخشی از صنعت خدمات  در یک کشور جمع اوری شده است، قبل از اینکه نتیجه گیری کلی انجام شود، مطالعات بیشتری نیاز است. 

مفاهیم کاربردی- منطقی است  طبق این شواهد نتیجه گیری شود که وفاداری مشتری را می توان ایجاد ، تقویت و حفظ کرد آن هم توسط برنامه های بازاریابی با هدف اعتماد سازی، نشان دادن تعهد به خدمت، ارتباط به موقع با مشتریان، قابل اعتماد و فعال بودن  و مدیریت  کارآمد تضاد.

اصالت/ارزش –  دانش مرتبط با وفاداری مشتری در صنعت خدمات را تقویت و تهذیب کنید.

1-مقدمه

بی شک  علاقه وافری به موضوع بازاریابی رابطه ای وجود دارد. رقابت قوی، توصیف کننده محیط کسب و کار امروز است که باعث ایجاد روابط قویتر شرکت- مشتری شده است. وبستر 1992 اشاره کرد که پدیده شرح داده شده توسط این مفهوم، به شدت توسط روندهای کسب و کار مدرن پشتیبانی می شود. Ndubisiگزارش داد که بیشتر و بیشتر شرکت ها روی ارتباط قوی شرکت- مشتری جهت به دست اورن اطلاعات ارزشمند ، سرمایه گذاری می کنند برای اینکه ببینند چگونه به بهترین نحو می توانند به مشتریان خدمت کنند و آنها را از فرار کردن به سمت مارک های رقیب حفظ کنند. از این رو، ساختمان ارتباط مشتری، ایجاد کننده پاداش های متقابل است که برای هر دوی شرکت و مشتری سودمند است. با ایجاد ارتباط با مشتریان، سازمان می تواند منابع با کیفیتی از هوش بازاریابی برای برنامه ریزی بهتر استراتژی بازاریابی به دست آورد....

بازاریابی رابطه ای وفاداری مشتری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Purpose– To examine the impact of relationship marketing strategy on customer loyalty

Design/methodology/approach– A questionnaire derived from previous studies and the relevant literature was completed by 220 bank customers in Malaysia. Multiple regression analysis assessed the impact on customer loyalty of four key constructs of relationship marketing (trust, commitment, communication and conflict handling

Findings– The four variables have a significant effect and predict a good proportion of the variance in customer loyalty. Moreover, they are significantly related to one another.

Research limitations/implications– The relationships investigated in this study deserve further research. Because the data analysed were collected from one sector of the service industry in one country, more studies are required before general conclusions can be drawn

Practical implications– It is reasonable to conclude, on this evidence, that customer loyalty can be created, reinforced and retained by marketing plans aimed at building trust, demonstrating commitment to service, communicating with customers in a timely, reliable and proactive fashion, and handling conflict efficiently

Originality/value– Reinforces and refines the body of knowledge relating to customer loyalty in service industries

Keywords: Relationship marketing Customer loyalty Banks Malaysia
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید