چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007187 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
276 Kb
حجم فایل فارسی :
74 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مقاله ترجمه شده کارآفرینی با عنوان : کارآفرینی پایدار شرکت
عنوان انگليسي
Sustainable corporate entrepreneurship
نویسنده/ناشر/نام مجله
International Entrepreneurship and Management Journal
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
کارآفرینی شرکتی طی چند دهه اخیر بعنوان رویکردی برای زایش رشد از طریق نوآوری در محصولات، فرایندها، بازار یا راهبردها قلمداد شده است. اخیراً، در پاسخی گسترده به افزایش قیمتها و نگرانی های ذینفعان، مدیران توجه بسیاری به مسائل مربوط به پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکت مبذول میدارند. این مقاله نشان میدهد که پایداری را چگونه میتوان در چارچوب کارافرینی شرکتی قرار داد. علاوه برآن، مدیرانی که اصول پایداری را پذیرفته اند محرکی برای کارافرینی شرکتی ایجاد نموده اند که میتواند منتج به کشف یا ایجاد، ارزیابی و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینی گردد؛ فرصتی برای افزایش اعتبار، و در نهایت برای کسب مزیت رقابتی.
کارآفرینی سازمانی پایداری مسئولیت اجتماعی شرکت ها
:کلمات کلیدی
Abstract
Corporate entrepreneurship has, for a number of decades, been viewed as one approach for generating growth through new product, process, market, or strategy innovation. More recently, and largely in response to rising costs and stakeholder concerns, managers have begun to pay increasing attention to issues of sustainability and corporate social responsibility. This paper demonstrates how sustainability can be embedded into a corporate entrepreneurship framework. In addition, managers who embrace sustainability principles are providing a stimulus for corporate entrepreneurship that may result in the discovery or creation, assessment, and exploitation of entrepreneurial opportunities, an enhanced reputation, and, ultimately, a competitive advantage
Keywords:
Corporate entrepreneurship Sustainability Corporate social responsibility
سایر منابع مديريت در زمینه کارآفرینی