چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005559 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
142 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مسائل پیاده سازی TQM: بررسی و مطالعه موردی
عنوان انگليسي
TQM implementation issues: review and case study
نویسنده/ناشر/نام مجله
International Journal of Operations & Production Management
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 22 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 24 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
TQM فلسفه ای است که عمدتا تحت سلطه ی شرکت های بزرگ است. هنگامی که صحبت از اتخاذ فلسفه های مدیریتی جدید و تکنولوژی پیشرفته می شود، کسب و کارهای کوچک در پشت کسب و کارهای بزرگتر عقب می مانند. بسیاری از شرکت های کوچک در مسیر کیفیتی خود به جای دستیابی به تلاش های بهبود بخش مستمر بیشتر از طریق TQM، پشت سد گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، مانند ISO 9000 متوقف شده اند. کسب و کارهای کوچک باید نیاز به فراتر رفتن از مرحله سیستم کیفیت را درک کنند و به سمت یک رویکرد کل برای کیفیت قدم بردارند. تنها از طریق این رویکرد کل تلاش کیفیتی آن ها به موفقیت خواهد رسید. این مقاله در مورد مسائل مختلفی بحث می کند که کسب و کارهای کوچک با گام گذاشتن در TQM با آن ها مواجه می شوند. اول، موضوع TQM و طرح های کیفیتی انجام شده توسط کسب و کارهای کوچک (که به عنوان شرکت های اندازه کوچک تا متوسط در نظر گرفته می شوند (SMEها)) مانند ISO 9000 و TQMرا مرور می کند. ویژگی های کسب و کارهای کوچک نیز بررسی شده است. دوم، یک مطالعه موردی انجام شده در یک شرکت تولیدی کوچک را ارائه می کند. با نتیجه گیری و بحث از هر دو مرور و مطالعه موردی همراه با پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده پایان می یابد.
1-مقدمه
بسیاری از شرکت هایی که TQM را اجرا کرده اند شرکت های چند ملیتی بزرگ (MNCها) مانند آی بی ام، بریتیش ایرویز، هیولت پاکارد، موتورولا، و غیره هستند. زمانی که صحبت از اجرای تکنیک های مدیریتی جدید مانند TQM در کسب و کارهای کوچک می شود، به جز تعدادی معدود، بسیاری خود را عقب می کشند. این مقاله به بررسی مسائل مختلف پیاده سازی TQM به ویژه در شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) می پردازد...
TQM پیاده سازی شرکت های کوچک تا متوسط مطالعات موردی مدیریت زنجیره تامین
:کلمات کلیدی
Abstract
TQM is a philosophy mainly dominated by large companies. Small businesses are lagging behind larger ones when it comes to introducing and adopting new managerial philosophies and advanced technology. Many small companies have stopped at quality system certification, such as ISO 9000, in their quality journey rather than pursuing further continuous improvement efforts through TQM. Small businesses must understand the need to go beyond the quality system stage and work towards a total approach for quality. Only through this total approach will their quality effort be a success. Discusses the various issues confronting small businesses when embarking on TQM. First, reviews the subject of TQM and the quality initiatives undertaken by small businesses (which are treated as small‐ to medium‐sized enterprises (SMEs)) such as ISO 9000 and TQM. The small business characteristics are also examined. Second, presents a case study conducted in a small manufacturing company. Culminates with conclusions and discussions drawn from both the review and the case study with suggestions for future research directions
Keywords:
TQM Implementation Small- to medium-sized enterprises Case studies Supply-chain management
سایر منابع مهندسی صنايع در زمینه TQM